Gdje sam na početku 2012?

11.01.2012.

Status?  Još uvijek sam tu i još uvijek se borim protiv javašluka i bezobrazluka. 


NAKNADE ZA STARATELJSTVA

Iako je priča završena, na jedan način, 

1. Čekam da mi Pravobranilaštvo BPK dostavi kopije presuda na osnovu kojih  su za 6 staratelja  iz Centra za socijalni rad isplaćene "zaostale" naknade. Da i to vidimo.


PRAVNA BITKA PROTIV VLADE BPK

2. Čekam da se održi pripremno ročište povodom moje tužbe protiv Vlade BPK zbog nedavanja saglasnosti na moje imenovanje na poziciju direktorice Centra za socijalni rad.

3.  Uporedo, čekam da Ombudsmen za ljudska prava BiH odluči povodom moje žalbe protiv Odluke Vlade BPK o nedavanju saglasnosti na moje imovanje.


Zašto mi je važno da pričam o ovome? Jer ne želim da zaboravite.  Zašto ne želim da zaboravite? Jer "borba čovjeka protiv vlasti je borba pamćenja protiv zaborava" (Milan Kundera).

Ovih 200.000 što su, sa budžetske linije namijenjene za socijalno ugrožene kategorije, uz odobrenje prošle i ove vlade BPK  završile u tuđim i službeničkim džepovima, ne mogu da prestanem smatrati nemoralnim. Ali to su nama uradili. 

Ono što su meni uraditi i do čega je to sve dovelo, to ne mogu da zaboravim i ne mogu da halalim.


Zato ne odustajem. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Top 10 ubleha SDP-a BPK-a

Izložba mojih odbijenica u 2014: Naći posao bez štele u BiH......nemoguća misija

A za koga glasati? Šta smo izabrali na izborima 2010 i Liste za izbore 2014