(2011, 4) Prijetnje premijera BPK



6. sjednica Skupštine BPK Goražde, održana 01. jula 2011. godine


EVO ŠTA JE PREMIJER VLADE BPK EMIR FRAŠTO REKAO O MENI I KAKO JE ZAPRIJETIO DA NEĆU RADITI DOK JE NA VLASTI KOALICIJA SDP-SDA.



NIKO OD POSLANIKA I MINISTARA IZ OVE DVIJE STRANKE NA OVO NIŠTA NIJE REKAO


„Vezano za ovu medijsku kampanju, harangu i ovo-ono. Znači, govorim s jedne druge strane, a mogla bi i poslanica prije mene da vodi računa o tom. Znači, koristi se nešto što, čemu je pružena izuzetna šansa jednoj mladoj osobi da se iskaže, znači, na osnovu svojih sposobnosti. Sad se koristi jedan potez te mlade osobe, znači bivše ministrice, da bi neko propagir'o svoju politiku. Ne u dobrom, jer je problematično šta će biti s tom osobom koja je konkurisala i tražila saglasnost od ove iste vlade da je imenuje. Znači po njenim kvalitetima možda bi prošla. Da li bi ste vi ministrice dozvolili da ona sutra radi to u tom odgovornom sektoru, gdje je na prvom problemu okrenula glavu i iskoristila tu neku prošlost, za nastavak i boljitak svih građana ovdje, a posebno Centra za socijalni rad? 2.500 građana je maltene 10% građana o kojima se oni brinu, dakle, i mi sad koristimo na to harangu! Kad bih govorio k'o doktor možda je to vrisak u noći, šta ću ja sutra, ko će meni pružiti šansu, s kim ću ja sutra raditi, s privatnikom- dabogda, u državi- dabogda, možda kad vi dođete na vlast?! Hvala.“

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Top 10 ubleha SDP-a BPK-a

Izložba mojih odbijenica u 2014: Naći posao bez štele u BiH......nemoguća misija

A za koga glasati? Šta smo izabrali na izborima 2010 i Liste za izbore 2014