Sudbina goraždanskih studenata


Ko dijeli moju studentsko-tržište rada sudbinu?

Moj prvi odlazak u Sarajevo bio je na fakultet.  Moja mama je školovala brata i mene, u Sarajevu smo mijenjali stanove, plaćali kirije, mijenjali studentske paviljone na Bjelavama. 

Kada je Adi odlučio da krene raditi privatno, mama i najbliži su digli kredit. Kada sam se ja po prvi put “s visokih škola” vratila u Goražde  i još uvijek kao student zaposlila u jednoj nevladinoj organizaciji (prvi povratak u Goražde)  i ja sam digla kredit i kupila auto. Kada sam prestala raditi i odlučila da konačno završim fakultet, Adi i mama su nastavili  plaćati moj kredit za auto.

Nakon što sam diplomirala, ušla sam u program za odrađivanje pripravničkog staža plaćan preko Zavoda za zapošljavanje i odradila pripravnički staž u u Goraždu. Godinu dana nakon toga, poslodavac me nije ostavio na poslu.  Tada je na Birou bio jedan diplomirani pravnik, ja sam bila drugi. Taj period, zbog gubitka moga brata, bio je najteži period mog života. U njemu ponovo odlazim iz Goražda  u Sarajevo da tražim posao i dobijam ga u  jednoj nevladinoj organizaciji (drugi odlazak u Sarajevo).

Kasnije prelazim u javnu upravu i tu ostajem sve do februara 2011. godine (drugi povratak u Goražde), kada u Goraždu dobijam posao ministrice. U međuvremenu sam 2010. godine pokušavala da se vratim u Goražde i dobijem posao direktorice Centra, ali ti pokušaji ni tada nisu bili uspješni.

Nakon ostavke na poziciju ministrice i bezuspješnog pokušaja da se zaposlim u Goraždu, po treći put odlazim u Sarajevo. Da li će se desiti treći povratak u Goražde ili mi je nafaka negdje drugdje, vidjećemo.

Pitam se da li ćemo se mi Goraždani ikad ujediniti i zajedno raditi na tome da nam bude bolje bez obzira na ideologije i stranačke pripadnosti, da li smo spremni da srušimo lošu vlast i tražimo bolju, da li ćemo ih barem upozoriti da je krajnje vrijeme da grad prestanu tretirati njihovim babovinama i prićijom ? Ili treba da prestanem biti naivna – danas je na Birou u Goraždu 26 diplomiranih pravnika, koji se nadaju poslu. Uz šutnju. Možda su ostali na listi njih 745 nezaposlenih mojih kolega pravnika u Sarajevu.

U Goraždu je  prema podacima FZZ-a  iz mjeseca februara bilo 126 nezaposlenih sa VSS-om. Priča o zapošljavanju VSS kadrova u Goraždu završi se nakon odrađenog pripravničkog staža. Možda su ostali koji dijele moju studentsko-tržište rada sudbinu takođe u Sarajevu. 

Sigurna sam da Ministarstvo za obrazovanje i nauku BPK-a nema ni spisak Goraždana koji su 
kako u BiH tako i na univerzitetima u Evropi i svijetu postali magistri nauka i doktori nauka. Bilo bi interesantno vidjeti koliko takvih Goraždanki i Goraždana  imamo.






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Top 10 ubleha SDP-a BPK-a

Izložba mojih odbijenica u 2014: Naći posao bez štele u BiH......nemoguća misija

A za koga glasati? Šta smo izabrali na izborima 2010 i Liste za izbore 2014