Miraz zvani Centar, 2: Radne grupe i podgrupe jedne od vlada BPK-a




Dostavljeno mi je u novembru Rješenje pale SDA-LDS-BPS Vlade BPK-a, kojim se odbija žalba protiv Rješenja Centra za socijalni rad BPK-a kao neosnovana. Sjećate se? Tražila sam od Centra da mi se dostave kopije dokumenata o povratku na posao gđe magistrice-ministrice SDA, s namjerom da se ustanovi da li su ili nisu zakonita, a Centar mi ne udovolji. U Rješenju Vlade stoji da je Vlada tražila izjašnjenje gđe magistrice-ministrice, koja  se  kategorično protivi da mi se rješenja dostave kako ih ne bih objavila na svom blogu.

U Rješenju Vlade navodi se da gospođa magistrica-ministrica opravdanost protivljenja potkrjepljuje činjenicama "da je lice koje traži pristup informacijama ( tj. ja), koje se odnose na njen radno-pravni status u Centru za socijalni rad u više navrata putem medija i internet načina komuniciranja sa javnosti, putem bloga, iznosilo tvrdnje, vlastite stavove i zaključke" predstavljajući gospođu magistricu- ministricu "u negativnom svjetlu, između ostalog, javnosti iznoseći tvrdnje da je privilegovanim uposlenicima Centra omogućila inkasiranje novčanih sredstava u iznosu od 200.000 KM i da je  privilegovana u smislu da joj se u Centru za socijalni rad čuva radno mjesto".

U Rješenju se dalje navodi da gospođa magistrica-ministrica "ističe da se ovakvim tvrdnjama u javnosti stvara negativna slika na koji način se direktno utiče na integritet, ugled i profesionalnu karijeru" magistrice- ministrice, i "da lice objavljuje i  komentariše presude i akte itd...i  sl....., da je uredno podnijela zahtjev za mirovanje radnog odnosa što je institutut iz Zakona o radu", da želim da joj nanesem štetu.

Poštovana osobo koja je pisala izjašnjenje, imam pravo da komentarišem javne akte javnih organa i presude javnih organa, da nemam u državi bi vladala cenzura, što bi vi već trebali znati.

Poštovana gospođo ministrice, vi sami svojim djelovanjem stvarate sliku o sebi, laska mi što mislite da to ja mogu da radim. 


Dalje se u šprdačini od Rješenja Vlade navodi: "U toku postupanja u ovom postupku izvršen je uvid u priloženi izvod teksta sa pomenutog internet bloga naziva "Miraz zvani Centar za socijalni rad" . Radna grupa Vlade je čitanjem bloga  utvrdila da su tačni navodi iz izjašnjenja, da sam na blogu pisala da je gospođa ministrica-magistrica  privilegovanim uposlenicima Centra za socijalni rad putem donošenja rješenja omogućila inkasiranje 200.000 KM kao i da  je Centar za socijalni rad miraz privilegovanih pojedinaca, od kojih je jedna i magistrica-ministrica. "Takođe je utvrđeno da se putem pomenutog bloga objavljuju sudski, upravni akti kao i dijelovi istih koji istovremeno sadrže i lične informacije lica", piše u Rješenju.

Radna grupa Vlade je čak i  "utvrdila" da ja objavljujem lične informacije lica, gdje i koje tačno nisu naveli, pa zato što ih nema.

Ali to nije sve: Draga gospoda iz Radne grupe koja je sačinila Rješenje, uzela je za shodno da odluku i rješenje o povratku na posao smatra ličnom informacijom, vidim da su  radili po "službenoj dužnosti"...

U Rješenju se navodi da su u postupku razmatrani i razlozi zbog kojih su mi potrebni predmetni akti: "Žalioc (op.a. tj. ja) navodi da  iste želi iskoristiti za pokretanje postupka kod nadležne upravne inspekcije i postupak utvrđivanja sukoba interesa kod Centralne izborne komisije BiH. Ovaj organ konstatuje da se po pravnoj prirodi  radi o postupcima po službenoj dužnosti u odnosu na koji se zahtjev stranke pojavljuje kao inicijativa za koju nisu potrebni dokazi obzirom da organi u predmetnim postupcima iste pribavljaju po službenoj dužnosti."

Kako sam i rekla tako sam i uradila: podnijela sam zahtjev Kantonalnom upravnom inspektoru BPK-a da ispita zakonitost rješenja i odluke o povratku na posao gospođe ministrice-magistrice.  U oktobru, što je Radna grupa i znala,  odgovorio mi je da nije nadležan: "Obzirom da se u konkretnom slučaju po kome se obraćate ovom organu ne radi o radno-pravnom statusu državnih službenika i namještenika u organima uprave i upravnim organizacijama, ovaj organ smatra se nenadležnim za postupanje po vašoj inicijativi".

Tako, niti je Radna grupa Vlade BPK-a koja je pisala ovo Rješenje o odbijanju moje žalbe  niti je Upravi inspektor, niti je iko po službenoj dužnosti ispitao jesu li odluka i rješenje o povratku na posao gospođe ministrice - magistrice zakoniti ili ne (ja i dalje tvrdim da nisu). A i neće ispitati. Niti će to ispitati  nadležna komisija Skupštine BPK-a, kojoj sam takođe se žalila, a u kojoj sjedi i opozicija.

Niko nije službeno dužan ništa, a privatno jeste, beli, svašta.

Bitno je da mi je pristup informacijama odbijen, a razlog po Radnoj grupi Vlade je da ne bih navodila javnost na pogrešan ili nepotpun zaključak time što ću posjedovati rješenja o nečijem povratku na posao na budžet i tražiti da se ispita njihova zakonitost, i vjerovatno ih komentarisati. Vjerovatno bih komentarisala da je ovo grad privilegovanih pojedinaca, od kojih je jedna, između ostalih, i  ministrica-magistrica, ali to je ovoj javnosti odavno poznato, ili bih komentarisala da slabo ko radi svoj posao (po službenoj dužnosti). Samo se plata prima po službenoj dužnosti. To je najvažnije, o tome se misli.

Elem, u tekstu "Miraz zvani Centar za socijalni rad" napisala sam da sam spremna da tužim Centar i  tražim da se nezakoniti dokumenti o povratku na posao p.pojedinca u Centar ponište putem suda.

Razmislila sam. Iako je mene SDP-SDA vlada u kojoj je sjedila p. pojedinac ostavila i njenom rukom bez posla u Centru za socijalni rad, ja neću po "službenoj dužnosti" uraditi ništa.  Istina je izašla na vidjelo, to mi je dovoljno. S ovim tekstom priča o privilegiranim p. je završena.


P.S." Na birou  su vjerovatno i dalje 9 socijalnih radnika, 2 pedagoga i magistar psihologije. Pošteno, nema šta. Iskreno kao i dogovori političkih aktera u BPK-a."








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Top 10 ubleha SDP-a BPK-a

Izložba mojih odbijenica u 2014: Naći posao bez štele u BiH......nemoguća misija

A za koga glasati? Šta smo izabrali na izborima 2010 i Liste za izbore 2014