Pravda je spora.....








Odlučujući o mojoj žalbi na presudu Općinskog  suda u Goraždu od 08.06.2012. godine, Kantonalni sud u Goraždu je 14.09.2012. godine donio rješenje kojim uvažava moju žalbu, ukida presudu Općinskog suda u Goraždu od 08.06.2012. godine i  predmet vraća prvostepenom sudu na ponovni postupak.

Sjećate li se? Skandaloznom presudom Općinskog suda u Goraždu od 08.06.2012. godine odlučeno je da se moja tužba protiv Vlade BPK-a Goražde odbacuje jer, kako se napisalo u presudi:  rješavanje o mojim tužbenim zahtjevima ne spada u sudsku nadležnost.



A koji su bili moji tužbeni zahtjevi?


U julu 2011. godine podnijela sam tužbu protiv Vlade BPK-a Goražde radi utvrđivanja da je Vlada BPK-a Goražde na čelu s SDP-ovim premijerom Emirom Fraštom, donošenjem odluke o nedavanju saglasnosti na moj izbor i imenovanje za direktroricu Centra za socijalni rad BPK-a Goražde,  izvršila diskriminaciju i povrijedila moje pravo na jednako postupanje u oblasti zapošljavanja zbog mog političkog uvjerenja i političkog mišljenja; i radi poništenja Odluke o nedavanju saglasnosti  i nalaganja Vladi BPK-a da poduzme takve mjere i radnje koje će ukloniti posljedice diskriminirajućeg postupanja Vlade.

Nakon nezakonite presude Općinskog suda od 08.06.2012. godine, podnijeta je žalba na presudu u kojoj je naveden niz razloga protiv ovakve presude, između ostalih i zbog povrede prava na pravično suđenje i pristup sudu koja su predviđena u Evropskoj konvenciji za zaštitu ljudskih prava.

Rješavajući po žalbi na presudu Općinskog suda od 08.06.2012. godine, i Kantonalni sud u svom rješenju od 14.09.2012. godine navodi da je prvostepena presuda  nepravilna i  nezakonita: Jasno proizilazi stvarna i mjesna nadležnost sudova da rješavaju po tužbama za zaštitu od diskriminacije. Neprihvatljiv je zaključak prvostepenog suda da rješavanje o tužbenim zahtjevima tužiteljice ne spada u sudsku nadležnost i da je za postupanje u ovom sporu nadležan Ombudsmen BiH iz kojih razloga je pobijana presuda nepravilna i nezakonita.

U ponovnom postupku provostepeni sud će u skladu sa navodima iz ovog rješenja odlučiti o tužbenim zahtjevima tužiteljice za zaštitu od diskriminacije primjenjujući odredbe zakona o parničnom postupku koji se primjenjuju u BiH i nakon provedenih ponuđenih dokaza od strane stranaka donijeti pravilnu i zakonitu odluku u ovoj pravnoj stvari.



Ombudsmen BiH i Vlada BPK-a Goražde


O nezakonitoj političkoj presudi Općinskog suda u Goraždu u kojoj sud skandalozno kaže da nije nadležan i još skandaloznije me upućuje da zaštitu tražim kod Ombudsmena BiH pisala sam ovdje.

Općinski sud koji me je uputio na Ombudsmena već je imao preporuku Ombudsmena BiH od 27.01.2012. godine o mojoj stvari, kojom je Ombudsmen od Vlade BPK-a Goražde tražio da preispita svoju odluku o nedavanju saglasnosti na moje imenovanje za direktoricu Centra za socijalni rad BPK-a Goražde, a na koju mu je tadašnja SDP-ova vlada odgovorila da za nju ne vrijedi zakon, da može da postavlja koga hoće, gdje hoće i kad hoće.

Tako u Odgovoru Vlade BPK-aGoražde od 23.03.2012. godine  na preporuku Ombudsmena BiH  stoji:  Vlada smatra da nije dobra odluka da se na poziciju direktora imenuje osoba koja je neposredno prije izbora za direktora podnijela ostavku na mjesto ministra za socijalnu politiku, zdravstvo, raseljena lica i izbjeglice u čijoj je nadležnosti Centar za socijalni rad i to upravo iz razloga neslaganja s Vladom BPK-a Goražde u vezi sa potezima koje je kao ministrica namjeravala provesti u ovoj ustanovi. Vlada ima pravo da cijeni da li određena ličnost u određenom momentu može biti postavljena na određenu poziciju i da li će ista provoditi zacrtane politike i strategije Ministarstva i Vlade u datoj oblasti. 



Goraždanski SDP


.....I tako me je sudija u presudi od 08.06.2012. godine  uputio da zaštitu tražim kod Ombudsmena BiH, iako je znao za preporuku Ombudsmena BiH od 27.01.2012. godine, za odgovor Vlade BPK-a Goražde od 23.03.2012. godine na ovu preporuku, za diskriminatorsku Odluku goraždanskog SDP-a od 01.06.2011. godine kojom se  sugerira Vladi BPK-a Goražde da ne da saglasnost na moje imenovanje,  nakon koje  Vlada BPK-a Goražde,  na prijedlog bivšeg SDP-ovog premijera Frašta,  na sjednici održanoj 09.06.2011. godine donosi diskriminatorsku odluku o nedavanju saglasnosti na moje imenovanje i  ostavlja me u saradnji sa SDP-om bez posla u Goraždu, osvetnički, jadno, sramno i nezakonito.

I da. Imao je sudija pred sobom  sve dokaze iz videa, i više, pa opet nije rekao da su nada mnom SDP i SDP-ovsko SDA-ovska Vlada BPK-a izvršili diskriminaciju, jer sam se usudila „da se ne slažem s Vladom u vezi s potezima koje sam kao ministrica namjeravala provesti u Centru za socijalni rad“ – kako piše Fraštova pala vlada u odgovoru Ombudsmenu BiH, praktično priznajući da je to neslaganje upravo ona okolnost zbog koje sam ostala bez posla u Goraždu.

A to da me se diskriminira zbog "toga" zakonom je zabranjeno. Za laike, čl. 2 stav 1. Zakona o zabrani diskriminacije kaže da se diskriminacijom smatra svako različito postupanje uključujući svako isključivanje, ograničavanje ili davanje prednosti utemeljeno na stvarnim ili pretpostavljenim osnovama prema bilo kom licu na osnovu............političkog ili drugog uvjerenja....................kao i svaka druga okolnost koja ima za svrhu ili posljedicu da bilo kojem licu omogući ili ugrožava priznavanje, uživanje ili ostvarivanje na ravnopravnoj osnovi prava i sloboda u svim oblastima javnog života.

To je znao i goraždanski SDP, a i SDP-ovsko SDA-ovska vlada BPK-a Goražde.

I zbog toga me ljuti kada mi neko kaže da treba da popustim, ohladim, prestanem s kritikama i da previše vremena provedem na tome. Zašto kad je moj blog vrlo čitan i kad je moj Fejsbuk profil vrlo čitan takođe? Je li im u SDP-u smeta kritika, je li im smetaju argumenti, jer oni svi isto misle? Što ih onda nikada nisu demantirali?

Kada sam počela pisati svoj blog nazvala sam ga Skriptom za borbu protiv zaborava. Neću da zaboravite moju borbu za moje pravo na rad i neću da zaboravite da su mi to uradile kolege iz SDP-a s kojima sam 13 godine zajedno radila na boljem sutra za sve nas. Ispalo je da radim za bolje sutra par njih iz predsjedništva goraždanskog SDP-a, koji, kad ih čujem da pričaju o demokratiji, ljudskim pravim i boljem Goraždu, kod mene izazovu mučninu. Pišem o istini, ne samo radi sebe, nego i radi drugih koji su diskriminirani kao i ja, ali nemaju prilike da pišu o tome.



Akcija


Nema potrebe da ponavljam kakav sam primjer bila svima koji misle. Eto, to ti se desi kad hoćeš da radiš po zakonu, pravu i moralu i kad svojim partijskim kolegama kažeš da su skrenuli s puta. Idem dalje sa sudskom borbom protiv bivše SDP-ove vlade. Ispočetka. 

A ovu drugu borbu, borbu za istinu,  Fejsbukašku i blogersku,  nastaviti ću i poslije izbora, jer ima par stvari koje treba da saznate. Ne o SDP-u i vođama goraždanskog SDP-a.  Nije više važan SDP, a ni oni više nisu važni.

U ovoj zemlji ima ljudi kojima su ljudi važni, a važna je čast i važan je ponos.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Top 10 ubleha SDP-a BPK-a

Izložba mojih odbijenica u 2014: Naći posao bez štele u BiH......nemoguća misija

A za koga glasati? Šta smo izabrali na izborima 2010 i Liste za izbore 2014